• zabrudzenie

    Różnego rodzaju niewidzialne wycieraczki stosowałem w maluchu i ostatnio w VW T3. Dopóki nie użyje się płynu do spryskiwaczy, działa. Nawet jeśli nie ma prędkości (która jest potrzebna do usuwania wody z szyby) to widoczność jest zdecydowanie lepsza niż na stronie której nie posmarowali. Nie ma się co oszukiwać, to nie jest pochłaniacz wody  po prostu woda jest lepiej odprowadzana, ja normalnie myje auto na ręcznej myjce dwa razy w miesiącu i mam normalny płyn do spryskiwaczy, na aucie środek mam naprawa-kanalizacji.pl   od lutego chyba i nie widzę aby przestał działać. Fakt, kiedyś korzystałem z tego co jest na stacjach benzynowych i działał do pierwszego mycia szyby No nie mogę się z tym zgodzić a jeżeli już to są delikatnie okurzone.Dotykałem nie ma na nich grama tłuszczu.Powiem więcej sprawiają wrażenie jakby je ktoś od czasu do czasu polewał wodą.Najważniejsze.Stan ich zabrudzenia(nie zatłuszczenia) nie ma wpływu na oddawanie przezeń temperatury.Przeżyły zimę i lato i jak na razie zadowalają mnie.

    Główną zaletą nano-wycieraczki (jak piszą) :jest szybkie odprowadzenie skroplonej wody z szyby samochodu,rano nie ma efektu rosy,likwiduje refleksy świetlne w czasie jazdy gdy pada deszcz.chciałem się podzielić pewnym spostrzeżeniem, mam nadzieję że to rozumiesz. Fakt w Twoim przypadku zapewne nie ma sensu korzystania z tego środka, w moim (kiedy panele słoneczne są innej konstrukcji - połaci 'szyb' na dachu) stosowanie czegoś takiego ma sens. Pewnie to jest powodem rozbieżności w ocenie skuteczności. Co do tego tłuszczu kurzu  Zobacz jak wyglądają szyby w oknach po 2-3 miesiącach. One raz że są brudne, a dwa że woda jakby się do nich przykleja, taki efekt mam na swoich panelach, po zastosowaniu tego preparatu nie mam już takiego efektu wuko Warszawa  . Moim zdaniem łatwiej jest zabezpieczyć czymś powierzchnie raz na jakiś czas niż widzieć cały czas brud na dachu

    Żebyś mnie źle nie zrozumiał na co dowodem jest wypowiedź zbigmor.Nie jestem przeciwnikiem tego preparatu i gdyby zaszła taka potrzeba to z pewnością bym go zastosował na swoich szybach w samochodzie.Na moje kolektory jak na razie wystarczy mi zwykła woda.Natomiast jak już jesteśmy przy tym mierzi mnie fakt wolnego opuszczania śniegu w zimie z solara ale to już inny temat.

    Nawet na niemal pionowych bocznych szybach jednak ten specyfik nie powodował spływania całego brudu z szyb z wodą. Ale może ja miałem produkt z poprzedniej generacji


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :