• czyste

    akiś czas temu kupiłem płyn do odprowadzania wody z szyby samochodowej. Produkt sprawdził się doskonale, generalnie chodzi o to że poprzez załamanie napięcia cząsteczkowego wspomaga odprowadzanie wody, śniegu i zabrudzeń z szyby samochodwej.brud, literówka, zagalopowałem się trochę. 

    Czy ja napisałem gdzieś że smaruje kolektory oliwą? Chyba nie, ale jeśli to gdzieś doczytałeś to faktycznie może już nie warto do barku zaglądać (przed czytaniem chociaż )

    To raczej przypomina jakiś rodzaj rozpuszczalnika, tak czy inaczej po prostu się sprawdza. podstawowe zastosowanie to szyba samochodowa, ale sprawdza się świetnie   http://klimatyzacjapolska.pl na kolektorach, po prostu brud się ich tak nie trzyma, a woda jest szybko odprowadzana. 

    Stosowałem to zasadniczo na szybie samochodowej, ale ostatnio poza kolektorami wysmarowałem kabinie prysznicową i efekt jest tez bardzo przyjemny. Po prostu widać z tego że nadaje się świetnie na każdej powierzchni na której nie chcemy brudu czy osadzającej się wody, która w przypadku kabiny prysznicowej wygląda nieestetycznie, a w przypadku kolektorów słonecznych nie zostaje na nich tylko jest odprowadzana.

    Zresztą, polecam sobie to sprawdzić samemu. Ja to kupiłem przez allegro, ale z tego co teraz widzę to na ich stronie można kupić chyba kilka zł taniej

    Pomyślałem sobie, że jeśli to działa dla mojej szyby samochodowej, to dlaczego nie sprawdzić tego także na moich panelach?

    Co się okazuje, środek sprawdza się znakomicie, posmarowałem tylko jeden panel, aby mieć możliwość porównania efektów. To co obserwuję jest na prawdę godne uwagi. Podczas deszczu zabezpieczony panel jest znacznie bardziej przejrzysty od tych które nie są posmarowane specyfikiem. Jest znacznie czystszy od pozostałych, mam wrażenie że brud nie osadza się na nich w takim stopniu jak na innych.W normalnych warunkach każda powierzchnia szklana wystawiona na warunki atmosferyczne ulega zatłuszczeniu. Nie pisałem że po zastosowaniu nano wycieraczki powierzchnia jest tłusta, była tłusta zanim posmarowałem. Po prostu wcześniej była brudna...

    Panele które nie są posmarowane zachowują się jakby były tłuste, to zapewne problem brudu który na nich pozostaje, ten który posmarowałem jest czysty i woda jest po prostu szybciej odprowadzana. Dodatkowo woda nie zbiera się w duże tłuste plamy, a jest rozdrobniona na malutkie kropelki, które z podczas deszczu czy wiatru spływają zgodnie z nachyleniem.

    Myślę że zastosowanie produktu jest zatem znacznie szersze, przy czym muszę powiedzieć, że początkowo korzystałem z takich preparatów w samochodzie i ich skuteczność jest na prawdę różna. Miałem środki które można kupić na stacji benzynowej i na moim aucie wytrzymywały 2-3 tygodnie. Mija się więc z celem smarowanie paneli co 2-3 tygodnie. Obecnie od kilku miesięcy korzystam z nowego środka i muszę przyznać że mimo normalnej kosmetyki auta nie widzę spadku skuteczności płynu. Poszukam opakowania i jak ktoś będzie zainteresowany to napiszę co to jest, niestety teraz nie pamiętam.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :